UNIMEDIA | Blogs.UNIMEDIA | Stela Popa       RSS


Modificările aduse la Legea cetățeniei române

11:29 Articole,

Am găsit în revista ACUM un articol care poate fi de inters pentru toţi cititorii interesaţi de acordarea sau redobândirea cetâţeniei române.

Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 259 din 21 aprilie 2009

Avand in vedere necesitatea imbunatatirii procedurii de redobandire sau acordare a cetateniei romane si importanta solutionarii cu celeritate de catre Comisia pentru cetatenie a cererilor de redobandire si acordare a cetateniei romane,
data fiind necesitatea crearii cat mai rapide a instrumentelor legale prin care Comisia pentru cetatenie sa poata solutiona in termene rezonabile dosarele cu cererile de redobandire si acordare a cetateniei romane,
luand in considerare dificultatile practice cu care se confrunta Comisia pentru cetatenie in solutionarea numarului mare de cereri de redobandire si acordare a cetateniei romane potrivit art. 101 din Legea cetateniei romane nr. 21/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
tinand seama de necesitatea eliminarii, in termen cat mai scurt, a oricarei prelungiri nejustificate a procedurii de redobandire si acordare a cetateniei romane,
avand in atentie importanta crearii tuturor premiselor necesare unei respectari reale si eficiente a drepturilor si intereselor legale, astfel cum au fost ele concepute si garantate de legiuitor,
avand in vedere ca in lipsa instituirii unor masuri legislative se vor crea blocaje in solutionarea cererilor de redobandire si acordare a cetateniei romane potrivit art. 101 din Legea nr. 21/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
in temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata,

Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.

Art. I

Legea cetateniei romane nr. 21/1991, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 98 din 6 martie 2000, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

1. La articolul 10^1, alineatul 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
“Art. 10^1. – Fostii cetateni romani care au dobandit cetatenia romana prin nastere sau prin adoptie si care au pierdut-o din motive neimputabile lor sau aceasta cetatenie le-a fost ridicata fara voia lor, precum si descendentii acestora pana la gradul III pot redobandi ori li se poate acorda cetatenia romana, la cerere, cu pastrarea cetateniei straine si stabilirea domiciliului in tara sau cu mentinerea acestuia in strainatate, daca indeplinesc conditiile prevazute la art. 8 alin. 1 lit. b), c) si e).”

2. Articolul 10^2 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
“Art. 10^2. – Persoanele prevazute la art. 10^1, care au domiciliul sau resedinta in Romania, pot depune cererea de redobandire ori ‘acordare a cetateniei romane la Directia cetatenie din cadrul Ministerului Justitiei si Libertatilor Cetatenesti, dupa obtinerea dreptului de sedere: potrivit legii”

3. La articolul 13, alineatul 3 se modifica si va avea urmatorul cuprins: “Comisia are activitate permanenta, este formata dintr-un presedinte si 8 membri, personal de specialitate juridica asimilat magistratilor din cadrul Ministerului Justitiei si Libertatilor Cetatenesti, numiti prin ordin al ministrului justitiei si libertatilor cetatenesti. Lucrarile Comisiei nu sunt publice, acestea se desfasoara in prezenta a cel putin 3 membri si sunt prezidate de presedinte, iar in lipsa acestuia, de catre un membru desemnat de acesta.”

4. Dupa articolul 14 se introduce un nou articol, articolul 14^1, cu urmatorul cuprins:
“Art. 14^1. – Cererea de acordare sau de redobandire a cetateniei romane, formulata potrivit art. 10^1, este inregistrata la secretariatul tehnic al Comisiei.

Presedintele Comisiei pentru cetatenie, prin rezolutie, dispune:

a) solicitarea de relatii de la orice autoritati cu privire la indeplinirea conditiilor prevazute la art. 8 alin. 1 lit. b) si e);
b) completarea dosarului, in termen de cel mult doua luni de la primirea solicitarii secretariatului tehnic al Comisiei de catre petent, in cazul in care se constata lipsa unor documente necesare solutionarii cererii, sub sanctiunea respingerii cererii ca nesustinuta;
c) fixarea termenului la care Comisia va verifica indeplinirea conditiilor necesare acordarii sau redobandirii cetateniei romane potrivit art. 10^1, termen care nu va depasi 5 luni de la data inregistrarii cererii.”

Art. II

Cererile depuse in temeiul art. 10^1 din Legea nr. 21/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si aflate in curs de solutionare la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta vor fi solutionate potrivit prevederilor prezentei ordonante de urgenta.

Materialul de fata reprezinta o prelucrare si formatare neoficiala a prevederilor oficiale, avand la baza texte publice preluate de la: Monitorul

Poate fi de interes si:
Ordin nr. 962/2009 pentru modificarea Regulamentului de punere in aplicare a Legii notarilor publici si a activitatii notariale nr. 36/1995, aprobat prin Ordinul ministrului justiliei nr. 710/C/1995, si a Regulamentului de organizare si desfasurare a
OUG nr. 147/2008, ordonanta de urgenta pentru modificarea si completarea Legii cetateniei romane nr. 21/1991
Legea nr 21/1991 republicata in 2000, legea cetateniei romane
Ordonanta de urgenta nr. 87/2007 pentru modificarea Legii cetateniei romane nr. 21/1991
Lege privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 87/2007 pentru modificarea Legii cetateniei romane nr. 21/1991, lege nr. 70/2008

Din aceeaşi serie: Ministrul de externe al României explică noua lege a cetățeniei, de Petru CLEJ


26 raspunsuri

  1. max spune:

    Sper sa mearga mai repede acum, dar sunt foarte pesimist in privinta asta. Am depus in vara anului 2007 si pina acum nu am primit nici un raspuns… Au mai facut ei modificari si nici o brinza efect….

  2. Stalinus spune:

    In ordonanta de urgenta as mai fi adaugat urmatoarele puncte la ArtI :
    …….
    5. Cetatenia Romaniei nu este o pereche de izmene pentru moldovan pa care le imbraca cind e frig si pe care o da jos cind se incalzeste ori cind mai ales se interpune intre sezutul sau si perna moalea a fotoliului de parlamentar ori bunaoara a oricarui alt fotoliu.

    6. Cetatenia Romaniei nu se va confunda cu permisul de pasunat liber in UE ori prin alte parti.

  3. pirani spune:

    …mesaj moderat…Basarabeanii merita si mai mult dela Romìnia, pentru ca au fost tradati si dati rusilor tot de asa zisii frati de peste Prut…Stiu numai ei, cìt au luptat si au tinut ca sa-si mai pastreze din traditii si limba…De-ci hoalba ochii si fii atent la cele scrise,cine si pe cine foloseste ca izmana…mesaj moderat… ce esti !!!

  4. lilia spune:

    eu am depus cererea in 2002 luna iulie si miam schimbat locul de trai fara ca sa comunic instantelor bineinteles ca este o gresala a mea dar nu am facuto constient in 2005 MIA FOST ANULATA CEREREA POT SA MIO RESTABILESC ACUM FARA A PIERDE RINDUL???

  5. razvi spune:

    ACEASTA CETATENIE NE VA UNI CU ROMANIA PANA LA URMA.
    DE ABIA ASTEPT ACEST LUCRU.
    COMUNISTI DACA INTERZIC DUBLA CETATENIE VOR LOVI INCLUSIV IN RUSI, UCRANIENI, BULGARI, si isi VOR TAIA SINGURI CRACA DE SUB PICIOARE.
    Asa ca sa fim optimisti.

  6. Cristy spune:

    1. Poate să-mi spună cineva, dacă pot redobândi cetăţenia română, dacă doar mama mea este născută în Romania (1936, Sângerei). Tata a fost ucrainean din Viniţa.

    2. Soţul meu nu poate găsi certificatul de căsătorie al părinţilor, care s-au căsătorit în 1942. Ambii născuţi cetăţeni români. Cum să procedăm?

  7. Stalinus spune:

    pirani: De la “Rominia” s-atepti pina ti-o intra os prin os …mesaj moderat… ! ca ROMANIA n-are nicio obligatie fata de mancurti dusmanosi …mesaj moderat….

  8. Niky spune:

    E un fel de apa de ploaie, nu va merge mai repede, realitatea este ca nici n-are cum sa se dea intr-un an sute de mii de cetatenii, e aiureala, se va intinde tot pe …xx ani
    Prioritari si pentru cei la care va merge intradevar mai repede vor fi studentii.
    Pentru ei e foarte ok sa se si dea mai repede, nu e vorba numai de cetatenie dar intra intr-un sistem la care vor contribui, fata de ceilalti care intra doar pentru a primi foloase (ori la asta nu convine nimanui sa contribui, mai ales ca s-au lasat asteptati foarte multa vreme pana s-au gandit si rasgandit)

  9. micael spune:

    Bre,Stalinus ,ce se intampla frate cu tine,de ti s-a pus pata asa de rau in ultima perioada pe basarabeni?
    Parca inainte de 6 aprilie erai oarecum astfel,le luai partea,pe cand acum ai trecut in extrema cealalanta,facuindu-i cu oua si cu otet.Faptul ca sunt printre basarabeni persoane de etnie rusa,ukrainiana ect,care nu iubesc Romania deloc sau dimpotriva simpli moldoveni care inca mai cred in treoria moldovenismului de sorginte sovietica,nu-ti da tie dreptul sa-i jignesti sau sa decizi care dintre ei merita sau nu cetatenia romana.
    Pentru mine au fost,sunt si se vor infatisa la judecata lui Hristos ca romani.

  10. Ionuț spune:

    Este bine că s-a modificat legea dar in același timp trebuie să fim realiști că majoritatea celor care obtin cetătenia română nu o i-au ca să o pună in ramă,ca tablou pe perete și să se uite mereu la ea. Puțini sunt cei care o i-au din dorința și mândria de a deveni cetăteni români.Persoanele mai bătrâne fac asta. Tinerii abia așteaptă să obțină cetătenia ca să plece in occident. Evident că aceștia vor o viață mai bună. Înțeleg asta foarte bine,și eu trăiesc in Germania(fiind bucureștean).Acum stau și mă intreb,printe cei aproape 50% care se pare că au votat cu Voronin,câți or fi care și-au depus actele pt cetățenia română? Oare aceștia o merită? Sincer eu spun că nu.

  11. ionutz spune:

    pt domnul care nu intelege de ce a fost cedata basarabia…ar fi bine sa nu te mai sufoci in prostie si sa aranjezi gandurile in linie strategica ca sa-ti dai seama de prostia iesita din propria graba,de ce sa vorbim de stramosii nostri..intr-un fel atat de ridicol, ei au salvat neamul roman .., basarabia atunci si-a jucat rolul de salvator al neamului romanesc, si in asa fel noi inca mai vorbim limba romana si o vom vorbi mereu,pina intr-o buna zi cand vom avea puterea sa ne mai si numim cu totii romani in adevaratul sens al cuvintului, dar spre deosebire de basarabenii de atunci noi suntem mult mai fricosi…politistii …mesaj moderat.. trebuiesc identificati ..si …mesaj moderat…judecati asa cum faceau haiducii..degeaba strigam noi la UE dupa ajutor..ei nu sint convinsi ca ne pot ajuta..

  12. tudor spune:

    cineva ma poate indruma eu vreau sa plec la Bucuresti sa depun cerere pentru redobindirea cetateniei romane trebuie sa pregatesc toate actele (adica certificate de nastere si toate celalate).sint foarte recunoscator celor care ma vor ajuta

  13. Stalinus spune:

    Michael : pacat ca nu intelegi ..nu trebuie sa fii cine stie ce doar un simplu roman.

    1. Ce fel de om este acela care leapada cetatenia Romaniei (si nu numai) doar pentru ca asta sta in calea obtinerii fotoliului de parlamentar ??? si mai ales parlamentar al cui?

    Asa cum am spus eu nu pot accepta folosirea cetateniei tarii mele precum o pereche de izmene vechi si murdare de care nu mai ai nevoie…
    Cind am citit aceasta stire a inceput sa-mi vijiie capul de-am crezut ca-mi crapa o vena…mi-au defilat prin fata ochilor precum fluturul unui drapel nume ca fratii Buzesti, credinciosul Gerula, fiara palosului Gruia, Burcel, Arbore
    Comisul Manole, Sontu, Maracineanu, Penes cel din Vaslui,
    Ecaterina Teodoroiu , unchiul Toader(fratele uneia din bunici) mort intr-o sarja de cavalerie pe teritoriul Basarabiei in 1941 sau chiar bunicul din partea tatei care copil fiind ma punea sa-i pipai schijele ramase amintire in git si-n picior de pe frontul de Est.

    Dupa care am citit numele miseilor care dau la schimb precum trocul intre neanderthali , emblema pentru care au trudit si singerat si murit sute de mii si milioane de romani.Cetatenia Romaniei este Edificiul nostru cladit pe oasele si pe singele lor iar eu nu pot si nu voi permite UNOR NEMERNICI UNOR TICALOSI UNOR LINGE BLIDE SA-SI BATA JOC DE EA ACUM SI IN VEACUL VEACULUI.

    Unde au fost neispravitii astia (750000 parca zicea Basescu)
    cind voronin le crapa testele , le rupea oasele copiilor lor iar zbirii sovietici le violau in arest copilele luate cu japca de pe strada. UNDE ERATI BAI ?? VA CURGEAU MUCII DUPA SOBA?
    Stii de ce in Romania revolutia a reusit ? pentru ca parintii si fratii si bunicii n-au permis lui ceausescu sa faca ceea ce maldavanii au facut SA VA FIE RUSINE.

    ASTA AM AVUT DE SPUS .Michaele tata mai vrei sa stii altceva?

  14. micael spune:

    Stalinus,fratele meu,judeci prea pripit lucrurile si vrei ca lucrurile bune care le simti si le doresti basarabenilor sa se implineasca numaidecat,ca doar nu-i asa,e si razboiul tau acesta,simtindu-te tradat ca lucrurile nu s-au implinit dupa vrerea ta dupa ce te-ai implicat trup si suflet in acest razboi atata amar de timp,te simti furat,te simti injughiat pe la spate .
    Nu mai retin exact din ce zona a tarii esti,poate esti ardelean de tii asa mult la principiile tale,dar eu sunt oltean,sunt mai siret din fire,iar jocul murdar al adversarilor nu ma face sa cedez,dimpotriva ma intara mai tare,aducandu-ma in aceea stranie situatie de-ai bate cu propriile lor arme.
    De aceea nu mi-am pierdut cumpatul si speranta,chiar daca sunt mai putin perseverent ca inainte,simt ca ma aflu in aceea stare sufleteasca in care evaluez noua conjuctura care se prefigureaza la orizont,ca astfel sa ma pozitionez din nou pentru razboi.Razboi care se va termina curand,in niciun caz comunistii nu vor guverna Basarabia in viitorii 4 ani,e posibil chiar sa se ajunga sa nu mai guverneze deloc,chiar daca acum spiritele par linistite,insa dorinta pentru o viata mai democratica si libera n-a fost nicicand mai mare in Basarabia,pentru ca basarabenii circula si ei acum,muncesc si traiesc in UE,iar cand se intorc acasa este imposibil sa nu-i apuce furia ca lumea pe pamanturile lor a ramas intepenita pe loc.
    Gandeste-te putin ce ai simti tu daca te-ai intoarce prin absurd fara voia ta cu vreo 20 ani in urma,sa fii obligat sa asculti niste politicieni depasiti de timpuri intr-o societate gri fara niste scopuri definite si nu uita ca toate aceste ce intimpla la granita UE ce este pt basarabeni,un pamant al fagaduintei,asa cum a fost si pt noi pana 2007.Iti spun eu,ti-ai dori sa pui de o revolutie in adevaratul sens al cuvantului cu morti si cu raniti,pentru ca asta se va intimpla peste Prut pana la urma.
    Doamne,aparai pe Romani !

  15. walahul spune:

    Eu sper sa nu vad politicienii romani ca se …mesaj moderat… in pantaloni, sa mearga pana la capat si legea sa functioneze.

  16. Niky spune:

    micael cand ai fost ultima data in Moldova ?
    situatia e f..ta rau.
    Stalinus are dreptate, de prea mult timp stau cu ala in doua luntri, si tu ai oarece dreptate, dar nu e chiar asa cum crezi. Care revolutie si cu cine s-o faci ?
    N-ai cu cine, tinerii sunt unica şansa, celalti, cunosc personal cativa ce n-au luat salar din noiembrie anul trecut …din NOIEMBRIE, si nu sunt cazuri unice, la ce mai spera ei ? Si de ce n-au iesit ? ca mai bine oricum n-o sa fie.
    Si cu cetatenia asta ..vanduta, pai bine, daca ai minoritati romane sau altele ..chiar nu conteaza ce natii sunt, ele n-au si dreptul sa se reprezinte ? unde s-a mai pomenit asa ceva.
    Chiar daca sunt minoritati nu apartin aceleiasi tari ? ca n-or fi cazuti din alta parte. la ce mai permit minoritatile daca n-au dreptul sa adere cu aceeasi identitate la conducere ? doar nu s-au dezis de moldoveneasca.
    E trist ca aia au cedat asa usor.

  17. Stalinus spune:

    Michaele tata sint moldoveam din dreapta Prutului, parintii mei sunt moldoveni din dreapta Prutului, bunicii erau moldoveni din dreapta Prutului, strabunicii moldoveni din dreapta Prutului stra-strabunicii la fel.Nevasta e moldoveanca din dreapta Prutului ,parintii ei jumate din dreapta ,jumate din stinga SI AM DREPTUL SA VORBESC !

  18. natalia spune:

    da eu ce sa mai zic am depus in 2002 mi lau clasat in 2003 mia aparut publicatia in MO partea III in 2006 februarie am mai trimis documente reinnoite si nici nu stiu cit va mai dura, chiar nu mai stiu cum examineaza acei de la Minister dosarele, care au depus anul trecut in ianuarie deja au primit chiar stiu unele persoane care au primit deja toto mai sun mai incerc ei ne zic sa mai asteptam dar e culmea de asteptat 7 ani deja sunt

  19. Elizabeta spune:

    Stalinus, Niky si Micael,
    Liderii opozitiei care au intrat in parlament si detineau dubla cetatenie nu aveau nici o alta optiune decat sa renunte la cetatenia romaneasca. Comunistii au fost destul de vicleni sa interzica dubla cetatenie prin lege petru functionarii publici si deputati. In Moldova la moment se vede ca nu se poate de tinut cont de dreptate si decizii corecte din partea justitei, oricum se face cum vrea Voronin – rezultatele alegerilor parlamentare chiar fiind fraudate oricum au fost validate, acum opozitia macar trebuie sa intre in parlament si sa foloseasca acel mandat de aur care il detin sa nu-i lase pe comunisti sa decida cine e presedinte – este o slaba speranta sa avem alegeri anticipate.

    Iar la discutia despre motivul din care vor moldovenii cetatenie romaneasca, va incurajez foarte tare sa cititi articolul din ziarul Timpul: http://timpul.md/article/2009/04/23/1735. Si vreau sa va dati seama ca moldovenii nu sunt in minoritate in rep. Moldova dar constitue majoritatea etnica. Si daca mai vine lume cu argumente ca in ultimul recensamant din Moldova un procentaj foarte mic s-au identificat ca romani si unul foarte mare ca moldoveni, tin sa precizez ca recensamantul a avut loc tot sub conducerea comunista. Nici nu stii cum au fost manipulate raspunsurile astfel ca tatuca Voronin sa-i demonstreze lui Basescu ca moldovenii sunt moldoveni si nu are ce sa se amestece Romania.

  20. pirani spune:

    Stalinus mai linistestete frate,te-ai pornit pre-a aprins si sìnt sigur ca-ci nu ai dreptate…Daca vom continua asa mai departe, la ce ajungem baete? Nu uita cìte sute de mii de Basarabeni zac in siberia ,sìnt toti din sìngele si neamul nostru…Eu am fost si am vazut cu ochii mei, cimitire pline numai de Basarabeni,drumuri facute pe oasele lor…Oare toti astea, nu erau Romìni???Basarabenii care au o populatie de 40% la suta rusofoni scìrbosi, cum crezi tu Frate astea stau si dorm cu nasul ìn jos,sìnt sigur ca NU!Deoarece rusii ca diplomati sìnt foarte puternici, stiu ei cum se bate otelul.Este o gresala totala pentru noi, ca-ci ne mìncam unul pe altul de viu si ei dela o parte ne privesc rìzìnd si clivetind.Ar fi mai bine sa cautam, unde avem gresala comisa si locul mai slab…Numai asa-i vom cìstiga, deoarece sìnt adversari puternici si cu expereenta…Credema, pentruca-i conosc…

  21. micael spune:

    Niky,frate,nu am fost niciodata in Basarabia si nici n-am vazut Moldova de dincoace de Prut sau Masaramuresul de exemplu,dar sa nu crezi cumva ca traiesc pe alta lume din aceasta cauza,pentru ca frate traim in plina era informationala si daca vrei sa aflu cat costa o paine la New York,o pot face cu usurinta,pentru ca datorita lumii virtuale a netului mi-am facut prieteni peste tot in lumea asta.De fapt pentru mine lumea este mica,s-a transformat in aceea frumoasa sixtama de “Sat Mondial”,deci nu trebuie sa trec Prutul ca sa cunosc intr-o oarecare masura realitatile de acolo.
    Si sper frate ca n-ai sa ma iei cu texte de genul ca basarabenii vorbesc mai mult ruseste si ca din aceasta cauza nu mai sunt romani,pentru ca limba nu este singura legatura care leaga diferitele regiuni ale aceleiasi natiuni,ci pe langa limba mai impartasim impreuna traditiile,cultura(vorba aceea ne inchina lui Stefan cel Mare sau in fata geniului eminescian cu totii,romanii de pe ambele maluri ale Prutului),credinta,etc…
    Deci nu poti sa renunti la o intreaga regiune care a fost atat de asuprita un secol si jumatate(Oameni buni voi uitati de secolul asta,de parca ar fi fost un deceniu),doar pentru ca inca se mai afla printre ei(in special in Chisinau din cate am inteles) si romani care prefera sa vorbesca in ruseste.
    Hey si ce,eu un an si ceva,am vorbit datorita netul mai mult in engleza,vedeam si ascultam doAr filme si muzica englezeasca,singurele canale de stiri tv pe care le urmaream intens erau CNN,BCC,si EURONEWS,si traiesc in Romania,in Severin,deci nu am emigrat nicaieri .LOL !

    Stalinius,imi place totusi ca esti cu capul pe umeri si nu esti anti-basarabean convins,chiar daca te mai legi de cate unii care habar n-au pe ce lume traiesc,zic asta pentru ca am dat peste moldoveni din dreapta Prutului care ii faceau ca pe draqul pe basarabeni din cauza unor motive de a dreptul puerile si cu care am avut mai mult de a face,injurandu-ne la greu uneori pentru romanii de peste prut.

  22. Niky spune:

    micael, Stalinus nu cred ca e rau intentionat, se cunoaste persoana care injura pentru ceva sau de aiurea )ca n-o fi avand ce face).
    Dar e normal sa ceri, prea mult s-a intins prostia si uite unde s-a ajuns din cauza ei.
    Se mai ajungea aici daca iesea din start chestiunea cu romanii si numarul lor ?
    Se mai schimba istoria ?
    Se mai schimba limba ?
    toate au plecat exact de atunci, de la indiferenta, care, nu te insela, mai exista si astazi, ca de aia n-ai vazut decat tineri la proteste.

  23. micael spune:

    Nick,n-am zis ca Stalinus e rau intentionat,am facut doar niste comparatii intre el si alti moldoveni din dreapta prutului care au boala pe basarabeni si eu pe ei(moldoveni),pentru ca nu suport ca basarabenii sa fie toti bagati in aceiasi oala si facuti cu oua si cu otet.
    Cat priveste politicienii de peste Prut,astia sunt doar niste jucatori efemeri,care azi sunt si maine nu -i mai cunosti.Cati oare mai sunt interesati de Emil Constantinescu,Ciorbea,Iliescu in Patria Mama,care au devenit istorie?Hey tot asa se va intimpla si cu basarabenii,peste cativa ani,nici nu iti vor mai aminti cine a fost Cioronin,Rosca si alti idioti,pentru ca istoria ii consemneaza doar pe aceia care au facut ceva intr-adevar bun pentru oameni,restul devin simpla maculatura pe care o folosim uneori la WC. LOL !

  24. Niky spune:

    micael daca o iei asa, la ei acum e vorba de comunisti si democrati, de mentalitati si gandiri diferite, nu de personalitati, ele (vorba ta pe care nu ti-o contesta nimeni) se duc.
    Cine a castigat ?

  25. nicu furtuna spune:

    auzi …mesaj moderat… , nu-ti umfla asa tare pieptul ca risti sa faci un partz.eu nu vreau cetatenia pentru a pleca in europa( ca de trebuia s-o astept ca sa plec, demult puteam a hoit)’ dar o vreau pentru ca sunt ROMAN,petru ca buneii mei si-au varsat sangele pentru ROMANIA, pentruca un bunel a facut 8 ani de siberie pentru ca a spus ca e ROMAN, pentru ca crezandu-ma orfan, am descoperit ca am o familie, un neam.nu tu o sa-mi interzici chestia asta. iar pentru ceia ce scrii, comisarii ti-ar da medalie pentru serviciile care le aduci propagandei comuniste. trebuie sa recunosc ca ai dreptate cand vorbesti de politicieni- sunt niste lasi, tarfe,vanduti,oportunisti fara scrupule etc.. deacea suntem in rahat nan’la urechi. dar aici este si vina bucurestiului core n-a facut NIMIC ca sa fie prezent in basarabia, s-a asteptat sa faca basarabia toata treaba. cat despre “revolutia” voastra, las-o mai moale si cata adevarul dupa spoiala neocomunisto-manelista, si cand vei gasio vei vedea ca adevarul e mult mai prozaic…. astea fiind spuse m-ia mai ramas un singur lucru sa adaug: TRAIASCA ROMANIA MARE!!! fara ganduri meschine si reprosuri sterile(caci facem jocul inamicilor) ale mele salutari

  26. Stalinus spune:

    Nicu Furtuna: (intr-un pahar cu apa) – baietas , ma lasa rece ce faci tu cine esti tu si mai ales ce vrei tu in general….

Lăsați un comentariu

Website

Comentariu:

NOTA: Moderarea comentariilor poate întârzia timpul apariției lor. Vă mulțumesc.



Un produs New Media Group ©2008 Stela Popa | Blogs.UNIMEDIA | UNIMEDIA