UNIMEDIA | Blogs.UNIMEDIA | Stela Popa       RSS


Ce fel de viză îi impunem lui Voronin?

13:15 Articole, Articolele mele preluate, 3,746 afişări

vizamdArticol preluat pe HOTNEWS.md şi Romanian Global News.

Tot ce a încercat să construiască tovarăşul Voronin şi ortacii lui de-a lungul celor opt ani în imperiulul lor  imaginar, apărut de vreo şase sute cinci zeci de ani încoace, se surpă ca un castel de nisip. “Se duce totul pe vânt”, cum spune o vorbă din popor. Şi dacă e să ne luăm tot după voba înţeleaptă, mai citez o zicală: uneori nu aduce anul cât ceasul. Ei bine, în R. Moldova venit-a ceasul! Spuneţi-i cum vreţi: al deşteptării, al integrării sau poate al eliberării, mai departe noi vom decide cum va fi, important e că a venit. Schimbările au venit una peste alta, iar tabăra lui Voronin face  spume la gură.

Comuniştilor le fuge pământul de sub picioare. Siteurile ruseşti şi cele transnistrene titrau de zor zilele acestea declaraţiile deputatului rus, Vladimir Jirinovschi, care prognozează: „comuniştii vor scădea şi se vor întări centriştii lui Marian Lupu”. Voronin ştie asta şi fără să i-o spună Jirinovschi. Că pentru Rusia nu mai este „partenerul ideal” i s-a spus verde-n ochi ceva mai demult la Soci şi i s-a reamintit de către cunoscuţi analiştii ruşi apropiaţi Kremlinului.

 Asta este  dramatic pentru Vladimir Voronin: poziţia Moscovei care, după alegerile din 29 iulie curent a încetat să mai fie atât de agresivă cu democraţii de la Chişinău. Ruşii s-au resemnat, într-un fel sau altul, cu noua putere democrată din Moldova, iar preşedintele Mihai Ghimpu a şi declarat că “relaţiile bune cu România nu înseamnă relaţii proaste cu Rusia”. O asemena performanţă Voronin  nu a atins niciodată de-a lungul celor opt ani de mandat. El nu a ştiut să opereze cu jumătăţi de măsură. Ba se ducea la Moscova şi trimetea vin oţetit la Bucureşti, ba venea la Băsescu şi era coborât din graţiile Rusiei. Într-un cuvânt, a umblat ca sita la cumetre, iar ulciorul, cum bine se ştie, nu merge de multe ori la apă. Nici europenii, nici ruşii nu sunt chiar atât de uşor de dus de nas pe cât crede Voronin. În relaţia R. Moldova-Rusia nu e vorba de frăţie, despre invocarea aminitirilor despre podurile de flori, de istorie sau de limbă comună – aşa cum e cazul uneori cu România. În faţa ţarului dacă ai călcat strâmb o dată, iar Voronin a făcut-o de mai multe ori, mai devreme sau mai târziu, vei plăti. Ei bine, pentru Voronin a venit nota de plată, se pare. Zadarnic mai încearcă el să îmbălsămeze cadavrul roşu.

Jirinovschi mai spunea că „moldovenii şi românii sunt ca ruşii şi bieloruşii”. Dacă Voronin nu a înţeles nici acest lucru, despre ce mai vorbim atunci?

Prin urmare, dacă privim în urmă, cu ce rămân comuniştii şi tătuca? Mai cu nimic, dincolo de averi. Prostia numită vize pentru cetăţenii români în R. Moldova a fost eliminată, cum era şi firesc. La fel şi problema dublei cetăţenii. Apoi, aflăm că, după şapte ani de aşteptări, CEDO a admis faptul că la televiziunea publică se aplică cenzura. Şi acestei monstruase creaturi întreţinute de Voronin pare să i se cânte prohodul.

Pe termen lung, comuniştii rămân cu buza umflată, „aboliţi” şi stigmatizaţi în viitoarele cărţi de istorie, cel puţin pentru crimele din 7 aprilie.

Sistemul moldovenesc al lui Voronin se surpă, dar cu el, cu tovarăşul ce facem? Unde îl trimitem? Trebuie să plece până la urmă undeva. Lui Voronin ce fel de viză îi impunem?

Ia priviţi spre ce ţinteşte generalul (vezi aici).

PS: Podul de piatră s-a dărâmat, a venit apa şi l-a luat….


52 raspunsuri

  1. Mihai Romanul spune:

    In Siberia!

  2. NINA GONTA spune:

    la duba cu el ! avem 1 mln de motive!

  3. Constantin spune:

    Valeriu Boboc ,Ion Tibuleac ,Eugen Tapu nu il vor uita ! Si nici noi ! Voronin trebuie judecat pentru crime importiva propriului popor ! Acesti tineri omorati trebuiesc razbunati cumva astfel Voronin trebuie dat ca exemplu pentru ceilalti caci crimele nu raman nepedepsite ! VORONIN VINOVAT PENTRU SANGELE VARSAT !!!

  4. hotnews.md » Blog Archive » Ce fel de viză îi impunem lui Voronin? spune:

    [...] venit una peste alta, iar tabăra lui Voronin face  spume la gură, scrie jurnalista Stela Popa pe blogul său. Comuniştilor le fuge pământul de sub picioare. Siteurile ruseşti şi cele transnistrene [...]

  5. g.b. spune:

    totsi cei kare shiau batut jok de natsiune trebuie sa ramina in tsara ,dar……….dushi la munci fizice grele ,la ridikarea nivelului de trai in cele mai parasite sate ale moldovei ,akolo unde kopiii nici la shkoala nu merg ,de ce sa-i ducem in siberia sa munceaska pentru rushi? noi avem nevoie de bratse de munka,dar ku jandarm din urma lor ,nu kumva sa trindaveaska ,shi jandarmu bine platit ,ku simtsu patriotik ridikat sa nu ia mita.))))))

  6. mihail spune:

    Trebuesc schimbate lejile in asa mod ,ca mine,sa nu poata ajunje la guvernare in Moldova un alt debil ca Voronin.Un nou dictator nu vom mai putea suporta.Si daca comunecii tot vorbesc ne vechul Stat Moldovenesc din !359,apoi un acel stat pentru tradare de tara si neam,vinovatul se trajea in “tapa” pe in stilp ascutit in mijlocul localitatii,ca sa-l vada toata lumea.
    De ce nu lam traje si noi pe Voronin in “tapa” in PMAN din Chisinau.Poate le-ar fi si altora de invatatura?

  7. Radu spune:

    Departe de casa, urmarind ce se intampla la Chisinau nu pot sa nu ma bucur ca exista o miscare de eliberare nationala! Voi cei de pe blogosfera (atat cei care scrieti cat si cei care comentati) aveti un rol important in desteptarea amarutului popor basarabean. Sper ca noua guvernare sa nu tradeze interesul national odata trezita cu sacii in caruta, altfel revenierea comunistilor nu este exclusa. Pedepsirea exemplara a celor idn cauza carora au murit basarabeni in aprilie trebuie sa constituie una dintre prioritatile noii guvernari

  8. antiprostin spune:

    dupa cum ti a mai scris-imi place stilul tau de a scrie tot mai mult, s-a maturizat. in ce priveste ? ce fel de viza-nu amesteca bucuria de a vedea realizarile (nazuintele) tale implinite cu dorinta aparuta imediat si spontan de a pedepsi pe cel biruit. V. Voronin este cetatean al acestei tari si cand euforia va trece usor si va lasa locul ratiunii si calmului vei putea vedea o sumedenie de lucruri pozitive si bune infaptuite de acest om.

    Stela Popa: Draga antiprostin, bine ai revenit. Dea Domnul sa se adevereasca ce spui in legatura cu “sumedenia de lucruri pozitive si bune infaptuite de acest om”… Vom trai si vom vedea. Cat despre viza pentru Voronin, e o chestie metaforica :)

  9. antiprostin spune:

    pentru greselile noastre vom avea judecata in fata puterilor supraomenesti, il numim Dumnezeu, Iehova, Buddha sau altfel.

  10. Napocel spune:

    Lui Voronin îi doresc o viză, un liber acces la Pripiat Ucraina… Acolo să locuiască iar la vânătoare să meargă-n Pădurea Roșie din zonă… :D

  11. Napocel spune:

    antiprostin spune:
    September 18 2009 la 15:12

    Fără supărare dar ar trebui să-ți schimbi nick-ul în proprostin. Dacă-n 2009 mai poți scrie cum că bufonul Voronin a-nfăptuit o sumedenie de lucruri pozitive si bune, înseamnă că o eumedenie de lămpi din creieruțul tău filează.

  12. antiprostin spune:

    Napocel daca nu poti (in virtutea poate unor cauze obiective) sa compari situatia in RM (la toate capitolele) in anul 2000 si 2008 nu e musai sa comentez tocmai fiecare comment al altora
    daca crezi ca boc prezinta pentru marinar mai mult decat vasea tarlev pentru Voronin s/ar putea ca si la tine s-a defectat un beculet…

  13. antiprostin spune:

    Mersi Stelutsa pt adresarea calda LOL

  14. Napocel spune:

    antiprostin spune:
    September 18 2009 la 15:24

    Cu tine, care lauzi un demon comunist ca Voronin, nu mai discut. Și nu-ntoarce discuția în stil sovietic spre Boc și marinai, etc. E vorba de nenorocitul de Voronin. Hai slăbește-mă și dute la Zinaida și ridică-l-n slăvi pe Voronin. Hai pa; mă plictisești.

  15. doru spune:

    Lui Voronin – nici un fel de viza. Ceea ce i se cuvine se numeste sentinta de judecata. Si – metaforic vorbind – viza de Pruncul. Daca liberalii nu vor insista sa fie judecat – halal de justitia liberala.

  16. antiprostin spune:

    daca tot asa de plictisit erai nu era musai nici macar sa raspunzi…si eu s plictisit (putin spus)de aldetine, dar n am ce face, munca de reeducare a tineretului, increzut ca este atotstiutor si care crede ca parerea lor este ADEVAR SUPREM, nu e din cele mai usoare. daca vrei sa lipsesti de la ore de reeeducare-treaba ta. Szio. Subiect inchis

  17. mihai spune:

    pentru antiprostin

    da tu incearca si-mi enumara vreo doua din cele sute de lucruri bune facute de vova si, eu iti voi zice cat de cunoscut in domeniu esti.
    Pe timpul lui vova au trait ghina numai ai lor, restu erau jumuliti ca pe niste mei. Iar dupa plecarea lui vova imi amintesc de zilele in care se distrugeau colhozurile…

  18. Napocel spune:

    Dar cu Zinaida Zgârcianîi ce se mai aude?

  19. antiprostin spune:

    daca taticu tau sau tu parchezi masina in fata blocului, dar nu la parcare de amu i ghini. vad ca esti prea increzut in sine, dar o intrebare asa modesta- tu scrii”iti voi zice cat de cunoscut in domeniu esti”-chiar crezi ca ma poti aprecia?

  20. releu spune:

    bai antiprostin,
    Ce situatie din 2000 sa compari cu situatia din 2008, daca DUPA 2000, RM a ajuns in statistici cea mai saraca din Europa?

    Voi chiar nu aveti minte de loc, si spuneti ca un criminal sadic: l-am omorat, dar a murit repede, fara durere…

  21. Stalinus spune:

    antiprostin ; VREI O COMPARATIE 2000-2008 ?

    In 2000 cea mai saraca tara din Europa era Albania , in 2008 era R Maldavania condusa de BO…mesaj moderat…OR iubitul tau Vorona!

    ai inteles BA ?

  22. Stalinus spune:

    Am vazut ca si releu ti-a spus cam acelasi lucru da eu iti spun un banc:

    Pe vremea lui Ceausescu unu cam cherchelit se urca in Autobuz si fiindca avea chef de vorba se ia de unu ;
    - auzi …mah…vrei sa-ti spun un banc?
    - nu vreau domle lasa-ma in pace…
    betivul:
    -hai ba ca e un banc bun ,e eun banc….Politic!
    individul se intuneca si scoate din buzunar o legitimatie de ….militian.
    -auzi domle vezi sa nu……
    betvul pendulind inainte si innapoi se chioraste la legitimatie si indreptindu-se cu greutate se uita chioris si cu mila la militian si-i zice:
    - lasaaa ba nu-i nimic …ti-l spun o data, de doua ori ,de trei ori …pina-l pricepi…

    asa si cu tine ba prostime nu-i nimic c-am repetat…poate pricepi.

  23. Napocel spune:

    Stalinus spune:
    September 18 2009 la 17:06

    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

  24. Napocel spune:

    Demult nu l-am mai auzit. Acum mi-ai amintit de el. merci. Râd și acum cu poftă.

  25. luca spune:

    cred ca comparatia lui Zhirinovski moldoveni&romani= bielorusi&rusi e acceptabila pentru ignoranti, doar sa aiba o idee ca nu e ceva f. diferit. Merge ca un fel de likbez rusesc. NU exista moldoveni si romani, banateni si romani, olteni si romani etc. Poate fi moldoveni si banateni, olteni si maramureseni….. care sunt ROMANI. E atat de simplu.

  26. Tudor spune:

    imi place acest site. imi place tot ce scrie Stela Popa.
    un singur lucru nu am inteles in textul de mai sus.
    autoarea il citeaza pe jirik: “Jirinovschi mai spunea că „moldovenii şi românii sunt ca ruşii şi bieloruşii”. Dacă Voronin nu a înţeles nici acest lucru, despre ce mai vorbim atunci?”

    reiese ca autoarea considera ca noi si romanii sintem popoare diferite. Ca doar belarusii sint un popor aparte, nu-i asa? Stranie aceasta pozitie, eram sigur ca Stela Popa stie bine ca … romanii si moldovenii sint ca rusii si novgorodenii!

    Stela Popa: Tudor, ai inteles complet gresit. De altfel, rusii, inclusiv Jirinovschi, nu ii considera pe bielorusi alt popor, ci tot de ai lor.

  27. Tudor spune:

    am scris asta si abia pe urma am citit mesajul lui luca

  28. Tudor spune:

    Stela, asa e, dar nu uita ca nu toti cititorii stiu ce e in capul lui jirinovski si cum ii privesc rusii pe belarusi. pe de alta parte, belarusii se autoconsidera ca popor distinct.Eu doar am vrut sa-ti atrag atentia asupra greselii logice.

    Scrii: “Dacă Voronin nu a înţeles nici acest lucru, despre ce mai vorbim atunci?”

    pai ce trebuie sa inteleaga voronin? Ii convine sa inteleaga ca rusii si belarusii sint popoare diferite. Chiar daca Jirinovski crede ca-s un singur popor. Fara sa vrei, ai turnat apa la moara moldovenistilor primitivi si celorlalti ocupanti.

    Mai pe scurt, Romani si punctum!

    Stela Popa: Fireste… Ideea e ca daca pana si Jirinovschi, asa cum e el, mai ciudat, ca sa nu spun altfel,declara public ca suntem romani, apoi despre ce mai poate fi vorba? Nu am turnat apa la moara lor, ci dimpotriva, le-am adus un argument spus tot de unul de ai lor! Asta era ideea.

  29. luca spune:

    Stela,
    Zhirinovski ii considera “de ai lor” si pe ucranieni, bulgari, sarbi si toate poparele slave. Nu cred ca e un bun reper Zhirinovski in probleme nationale in special daca ne aducem aminte ca a numit romanii tsigani italieni.

  30. micael spune:

    Stalinius,mare figura mai esti !
    Tare bancul ! LOL !

  31. diana spune:

    la dracu cu toti comunistii , tatuca voronin ….mesaj moderat…trebue. prea usoara pedeapsa inchisoarea.

  32. Kostantinu spune:

    1.”Jirinovschi mai spunea că „moldovenii şi românii sunt ca ruşii şi bieloruşii”. Dacă Voronin nu a înţeles nici acest lucru, despre ce mai vorbim atunci?”

    Desi inteleg ce mesaj doriti sa transmiteti prin preluarea acestei afirmatii cred totusi ca utilizarea ei nu este cea mai fericita. 1. Vine de la o voce a extremismului si iratiunii. 2. Comparatia rusi-belarusi este mult diferita de comparatia moldoveni-romani (macar si pentru faptul ca limbile romana si “moldoveneasca” sunt identice).

    2.”In relaţia R. Moldova-Rusia nu e vorba de frăţie, despre invocarea aminitirilor despre podurile de flori, de istorie sau de limbă comună – aşa cum e cazul uneori cu România.”

    Aici insa nu inteleg acel “uneori” referitor la fratie, istorie si limba comuna. Acest mesaj nu este deloc “neunivoc”(citez Moldova1).

    Observ si in exprimarea dumneavoastra mici neclaritati similare la scara cu deruta politicienilor si jurnalistilor din Moldova ultimilor 20 de ani. Ramanem neutrii si creem o Moldova puternica, mergem spre Romania, ne intorcem spre Rusia, o cotim spre NATO cu tinta UE. Si asa, alergand dupa tinte imprecise Moldova a ajuns cea mai saraca tara din Europa.

    3.Nu am reusit sa vad emisiunea de pe Antena 3 urmand link-ul de pe acest blog – mai functioneaza?

  33. romania inedit spune:

    Eu cred ca rusii nu s-au resemnat , dar si-au dat seama ca e mult mai bine sa controleze o regiune mai prospera decat una mai saraca , plus ca aderarea Republicii Moldova la Uniunea Europeana nu se va petrece asa repede , iar NATO e din ce in ce mai departe !

    Federatia Rusa are problemele ei interne si si-a dat seama ca nu Republica Moldova va fi in zona ei de influenta pentru multa vreme , plus ca Voronin nu prea asculta , iar noua putere de la Chisinau este mai usor de controlat .

  34. Dragosh spune:

    Degeaba vorbiti…sa nu uitam ca avem o tara si ea se numeste Moldova,sa nu fim tradatori ai Patriei.

  35. vito spune:

    Cred-că că clanului Voronin le-ar trebui cîte o viză în infern sau la dubală,Va fi binevenită o anchetă severă în urma căreea toată averea ţării furată de ei să fie întoarsă.

  36. andre spune:

    sunt de acord cu Vito,clanului voronin i-ar prinde bine o recunoastere de buna voie a hotiilor infaptuite de ei in timpul guvernarii pentru a primi o pedeapsa mai loiala.

  37. Eujenia spune:

    Da de Voronin inca o sa mai apara multe criminalitati.Citi oameni au suferit, au pierdut averile proprii si activitatile economice, da se tem ,ca sa nu fie pedepsiti .Toate vor aparea la orizont dupa alegerea Presedintelui Tarii.Multi vor apela la organe pentru restabilirea averii lor si intreprinderilor confiscate.Pedeapsa pentru Voronin trebue sa fie ASPRA.Toti acei care sau vindut komunistilor mai sar in apararea acestui Kriminal.Degeaba o fac , majoritatea covirsatoare a populatiei a avut de suferit mult acesti 8 ani de asa Guvernare”Ideala”.Sa stiti ca komunistii ne-au prostit tara , ne-au saracito, ne-a dus cu 50 ani in urma tara.

  38. Nusume spune:

    Subscriu lui @Constantin:
    Valeriu Boboc ,Ion Tibuleac ,Eugen Tapu nu il vor uita ! Si nici noi ! Voronin trebuie judecat pentru crime importiva propriului popor ! Acesti tineri omorati trebuiesc razbunati cumva astfel Voronin trebuie dat ca exemplu pentru ceilalti caci crimele nu raman nepedepsite ! VORONIN VINOVAT PENTRU SANGELE VARSAT !!!

  39. Volodea spune:

    Voronin condamnat, pentru singele varsat! Aceasta trebuie sa fie deviza noilor guvernanti.

  40. Sergiu spune:

    Voronin nu trebuie lesat sa plece ca un barosan,sa raspunda in fata legii, pentru crimele comise de 7 aprilie,
    pentru toti tinerii ucisi, maltratati,tinerele violate.

  41. Sergiu spune:

    Averile lui si a fiului si in genere a clanului, sa le fie confiscate, si chiar daca aduce documente de provenienta, sa fie cercetate pana la sange.
    Toate conturile sale bancare de peste hotare,tot absolut.

  42. Mihai spune:

    http://www.trilulilu.ro/al3cse/b40aa6a73652ae

  43. Mihai spune:

    http://www.trilulilu.ro/ilicom/6411340a386e28

  44. Mihai spune:

    http://www.youtube.com/watch?v=oYE5aR8nXyo

  45. Mihai spune:

    Cel mai periculos razboi pentru un popor este razboiul informationai, cucerirea mintii. Adevarul triumfa!

    http://www.youtube.com/watch?v=V2IgNm8FeKc

    Mihai.Italia.

  46. alex_romanul spune:

    Romania Mare au facut-o moldovenii. Cronicarii moldoveni au afirmat primii ca muntenii ,ardelenii si moldovenii sunt toti romani, urmasi ai dacilor si romanilor. Unirea Moldovei cu Muntenia au facut-o si sustinut-o tot moldovenii. L-au ales pe Cuza, moldovean, la Iasi, apoi la Bucuresti a fost ales presedinte tot Cuza. Kogalniceanu, cel care a declarat in Parlament la Bucuresti independenta Romaniei de Imperiul Otoman era nascut la Iasi, deci tot moldovean. Stefan cel Mare a fost var cu Vlad Tepes,domnitorul Tarii Romanesti.
    Practic unirea tuturor romanilor a fost sustinuta si realizata de-a lungul secolelor de catre moldoveni!!!!
    Asta s-o stie si antiunionistii ca moldovenii au creat statul modern roman!

  47. Mikael spune:

    Mi-aduc aminte, când s-au întrodus vize pentru cetăţenii români la 8 aprilie, cei de la vamele moldoveneşti s-au “răstirit”, şi au ănceput a cere de la cetăţenii români ce părăsesc Moldova VIZE DE IEŞIRE (!!!!!!!!!). Propun, în exclusivitate pentru vladimir nicolaevici, să-i impunum VIZĂ DE PLECARE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Să ne ajute Dumnezeu.

  48. Tudor spune:

    Dragosh scrie: Degeaba vorbiti…sa nu uitam ca avem o tara si ea se numeste Moldova,sa nu fim tradatori ai Patriei.

    Pentru Dragosh: precizeaza, te rog, care este patria ta: a) Republica Moldova in actualele hotare oficiale, b) Republica Moldova fara Transnistria (teritoriul de dincolo de Nistru nu a facut parte din Moldova istorica), c) Republica Moldova + Nordul Bucovinei + Sudul Basarabiei, d) Republica Moldova + Moldova de pana la Carpati, e) Republica Moldova + Moldova de pana la Carpati + teritoriile moldovenesti din componenta Ucrainei.

    Asta e, Dragosh, multi “patrioti moldoveni” repeta ca niste papagali sloganele comunistilor privind patriotismul moldovenesc, fara a simti ca adevarata Patrie (cu P mare)le-a fost furata. De aici si marea noastra problema – cea identitara.

  49. Tudor spune:

    Pana nu constientizam de unde ne tragem, unde sintem si incotro mergem, o sa ne chinuim vesnic. Chiar si daca istoria va decide ca Republica Moldova sa ramana ca stat independent, chiar si atunci toata lumea trebuie sa inteleaga ca cetatenii RM sint cu totii moldoveni, dupa denumirea tarii in care locuiesc, dar moldoveni de diferite origini etnice: de origine romana, de origine ucraineana, de origine rusa, de origine bulgara etc..

    Dar chiar si atunci, pentru mine, un moldovean de origine etnica romana, Patria mea va fi Intregul Spatiu Romanesc, inclusiv cel ocupat cu forta de alte tari. Republica Moldova va fi Patria Mica.

    So, Dragosh, care este patria ta?

  50. Tudor spune:

    In sfarsit, moldovenismul primitiv, promovat de bolsevici la indicatia Moscovei, trebuie scos in afara legii, intrucat este extremista. Pornind de la ideea stramba ca moldovenii sint o etnie aparte, adica suprapunand in mod criminal doua notiuni diferite, aceasta doctrina daunatoare neaga dreptul nostru de a ne numi Romani (Moldoveni de origine etnica romana) si dreptul rusilor, ucrainenilor, gagauzilor etc de a se numi Moldoveni (adica rusi etc – cetateni ai RM).

    Cu alte cuvinte, Dragosh, RM are viitor DOAR daca este starpit moldovenismul primitiv.

  51. Colea spune:

    Voronin trebuie judecat cit mai repede pentru crime, abuzuri si insusi de bunuri necuvenite, intr-un cuvint si-a tradat propriul popor si asta se numeste inalta tradare.

  52. Napocel spune:

    Dacă nu se va ajunge la judecarea bufonului Voronin atunci în așa zisa R.M. va rămâne într-o proporție mare influenața rusă și peceremistă în diverse instituții (SIS, media publică, ministere).

Lasa un comentariu

Website

Comentariu:

NOTA: Moderarea comentariilor poate intirzia timpul aparitiei lor.


Preia acest banner

Un produs New Media Group ©2008 Stela Popa | Blogs.UNIMEDIA | UNIMEDIA